10 frågor

snodde frågor från fina saga och tänker nu försöka vara duktig och fråga  

1. Vad får dig att må bäst av allt?
mina fina vänner! 

2. Vilken upplevelse är den viktigaste du upplevt?
tror det är hela bo-utomland-upplevelsen som gav mig en bra grund att stå på för att bli den jag är idag. 

3. Varför tror du att just du har ett behov av att blogga?
för att skriva av mig lite grann och bara berätta för allmenheten vad jag gör med mitt liv. kommer ju desutom fungera  lite som dagbok så jag kan gå tillbaka och läsa om när jag gjorde saker. 

4. Hur skulle din drömdag se ut?
det är varmt ute och varmt i vattnet. vi har dragit någonstans för att bada och har tagit med oss onykterhetsmedel. vi sitter där och skapar små och gulliga minnen tillsammans. sen går vi och käkar pizza och fortsätter med vårt äventyr för det är sommar och bara mörkt i några få timmar per natt. 

5. Hur vill du bli ihågkommen?
har inte bestämt mig om detta är något jag har lust att sträva efter eller inte så vet inte, kanske som "den engelskaläraren som fick mig att tänka självständigt"

6. Vilket uttryck använder du ofta?
alltså, liksom, fett, sjukt, balla ur, pallar inte 

7. Vad gör du när du egentligen borde t.ex plugga eller städa?
sitter här och skriver, hänger i stan, röker alldeles för många cigaretter 

8. Vilka 3 saker skulle du inte kunna leva utan?
öl, saga, internet 

9. Vad gör din vardag lite mer pepp?
att veta att det kommer bli helg igen + ung vänster mötet 

10. Vad hade du för tonårsidol?
frank iero 

tror det är meningen att jag ska hitta på 10 nya frågor men NÄ det har jag inte lust med så bye bye! 

Allmänt | |
Upp