halloween

jag är egentligen ingen högtidsperson men jag tycker om halloween även om det är amerikansk och kapitalistisk bullshit för att få folk att köpa mer än vad de behöver. jag var sjukt opepp på hela helgen men det ändrade sig i sista stund. i alla fall så hade fina passi anordnat en halloweenfest med de jag brukar vara med. jag hade klätt ut mig till uma thurman i pulp fiction vilket ungefär bara innebar näsblod och plattat hår. spenderade dock större delen av kvällen på en skola som låg bredvid där vi satt på ett tag och drack öl och annat gott och hade det till största del trevligt. det kan ofta bli så att massa dåliga saker kommer ut när sinnet inte riktigt kan kontrollera sig men till sist så mådde alla bättre. vi måste också haft jävligt roligt för jag har ont i hela kroppen. sedan gick vi tillbaka till festen och hade mer trevligt. jag önskade att jag hade haft fler bilder att lägga ut men dessa två är de enda jag har från hela helgen. dessutom tappade jag bort min helt analoga systemkamera vilket suger rätt mycket. som tur är hade passi tagit vara på den och jag kommer få den av hanna imorgon. spenderade restev av helgen alldeles megabakfull hos nicho och nu sitter jag hemma och väntar på att ahs ska laddas ned. i min tristess tryckte jag in en töjning i örat som var ca två storlekar större än den jag hade i så mitt öra gör rätt ont just nu.
adieu 
Allmänt | |
Upp