äventyr i hjärtat

idag dissade jag skolan, vilket börjar bli något jag göra varje torsdag och är en vana som måste försvinna så snart som möjligt. tyvärr mår jag inte tillräckligt bra just nu för att kunna ta tag i saker som inte är saker jag känner någon som helst lust att göra över huvud taget. något som jag verkligen hade lust att göra idag var att hälsa på saga som fyller år idag! nu tänker jag vara så himla cheesy och skriva en liten appreciation post om min favoritmänniska i hela världen. jag har ju inte känt henne så väldans länge egentligen. det började i slutet av mars när jag gick med i ung vänster. jag kom dit och möttes av en grupp människor som verkade vara 150 gånger coolare än mig. det är tydligt att så var ju inte fallet egentligen. vi bondade väl inte direkt men sen i maj hade vi en fantastisk helg som vi kanske inte kommer komma ihåg till 100% men definitivt aldrig kommer glömma. tyckte att efter det var det rätt uppenbart att detta var en av de människor jag vill ha i mitt liv för alltid. tänker inte acceptera något annat än att det blir så. 
 
 
idag skulle vi skaffa biljetter till emmabodafestivalen men tyvärr så blev det inte så eftersom deras servara kraschade pga "sabotage". en får väl tro vad en vill om det antar jag. blir att köpa biljetter senare för emmaboda är något vi ska till oavsett allt. 
Allmänt, personligt, ytligt | |
Upp