livet är en gåva

och på tal om gåvor så fick jag en liten present från saga idag!!! så lycklig blev jag (och är fortfarande), dessutom är det ju hon som fyller år om en timma!!! 
fick en jättefin plunta som beskriver mig så väl!!! 
 
men jag menar en är ju inte sämre än att en själv fixar presenter till lilla födelsedagsbarnet, dock är jag sämst på att slå in så att hon får fan vara nöjd med att jag försökte! 
 
fick dessutom inviga min nya tröja idag som egentligen får mig att se ut som en vandrande gardin men aja snygg är en ju i alla fall. 
imorgon ska jag, förutom att fira saga, köpa biljetter till emmabodafestivalen och det ser jag fram emot sjukt mycket. måste bara sluta sno pengar från mitt emmabodakonto och tro att jag kommer lägga tillbaka pengar där allt eftersom. som om. SOM OM. 
det var allt för mig tack och hej 
Allmänt, kläder, ytligt | |
Upp