vem fan vill vakna

helgen har varit händelsefull, i fredags köpte jag och amanda en flaska malibu som vi blandade med o'boy och mjölk för att göra en replica på vår favoritdrink, bounty hunter. den smakar som bounty och är bland det godaste som finns. tyvärr glömde jag tänka på att jag bara druckit laktosfritt det senaste året och mådde rätt illa ett tag. vi gick sedan till backstage och hade en kul kväll på krogen. 
 
 
på lördagen firade jag saga men hennes släkt och fick äta typ godaste svampsoppan någonsin, pizza och crème brûlée. dessutom fick jag pussa på hästar och hundar. åkte sedan till några vänner till familjen för mina föräldrar var där och jag ville inte åka hem just då, dessutom är min pappa väldigt underhållande när han väl släpper ner garden lite grann. 
 
 
 
idag har jag varit på torp men köpte bara en tunn jacka vilket är lika med idioti just nu. men den var snygg så jag menar varför inte. detta borde vara allt, ha det bra! 
 
Allmänt | |
Upp