you, me and the bourgeoisie

grejen med lov är väl egentligen att en ska sitta hemma och ta det chill. sova ut alla timmar som en inte får när en måste gå till skolan men tyvärr är det inte alltid så. idag åkte jag och träffade hanna innan jag skulle iväg till ett möte med ssu och grön ungdom. vi i ung vänster och dem håller på att anordna en sorts spelning. "musik mot rasism". jag tror verkligen att det kan bli en ritkigt bra grej och ser fram emot att vara med och annordna en så "stor" grej. efter det åkte jag och hanna till vänersborg för hon skulle till en kompis och jag åkte hem för att äta. hade tänkt att stanna hemma och kolla på american horror story men sen åkte jag hem till nicho för att hämta mitt örhänge som jag glömde där i fredags. vi satt och spelade kort och lyssnade på indie rock (ääääntligen någon som accepterar musiken jag på min mobil!!!!) ett tag innan vi drog till hanna och hennes kompis och kollade på slutet av en riktigt skum film. american mary tror jag den hette och, ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga. den verkade riktigt jävla skum. den handlade mycket om body modification och det var en del saker som var väldigt äckliga (för mig som är sjukt klen)(dessutom en liten disclaimer: det var inte body modifactions-arna som var äckliga, utan scener från operationen). nu sitter jag bara hemma och gör abslut ingenting. ska upp rätt tidigt imorgon. eller ja, tidigt för att vara på ett lov. men tyvärr är det så att jag har körlektion vid halv tio och pappa är hemma så jag måste faktiskt hinna med att äta frukost. 
ta hand om er!!! 
Allmänt | |
Upp