länge sen sist

hallå cyberspace! jag har inte fått tummen ur och bloggat på väldigt länge och blivit kallad världens sämsta bloggare av saga, kan bero på att så mycket har hänt det senaste. mitt senaste inlägg är från 25e november och handlade om när jag var på sveakongressen. det var inte så länge sen som det känns att det var. det här får bli ett litet snabbt inlägg med en lista på saker som hänt sen dess:
- haft jullov
- varit i trysil
- åkt snowboard
- blivit kär
- fått en mobilräkning på 783kr
- firat nyår
- varit på veckokurs i motala med ung vänster
- skaffat pojkvän
- påbörjat min sista termin på gymnasiet
- hittat någon att gå på balen med
- firat min mammas 50-årsdag
- haft min sista mattelektion på gymnasiet
så nu sitter jag hemma framför datorn och lyssnar på kent. jag har nästan bara sovit hela dagen. igår firade vi mamma som fyllde femtio i tisdags. i fredags var jag hos zacke från och med att jag slutade skolan och hade sedan myskväll med vänner och öl i väntan på att zacke skulle sluta jobbet och komma och hämta mig så vi kunde åka hem och sova. de flesta somnade men jag och en vän satt uppe och lyssnade på filmmusik tills halv fem.
jag är fantastiskt lycklig i nuläget och det känns som att livet faktiskt börjar bli så som det ska. detta kan också vara kärlekssurr som får mig att bli någon annan än den pessimistiska freja jag brukar vara. jag ska försöka blogga mer och lägga upp mer bilder framöver!!! lovar.
personligt | |
Upp